Teorihjälp – muntlig

Nu finns hjälpen för dig…

• Personlig teorihjälp

Har du läs och skrivsvårigheter eller bara känner att du vill sitta i lugn och ro och få hjälp med teorin ihop med din lärare?
    Eller kanske det räcker med ”en kick” där bak för att komma igång med studerandet? Då har vi hjälpen!

Vi gör en personlig utbildningsplan som är anpassad just dina önskemål och behov. Teorin bygger på den ordinarie teorikursen men är uppdelad i flera mindre stycken. Du sitter ensam med din lärare och jobbar med teorin i lugn miljö på trafikskolan.

Vi hjälper dig med ansökan till Trafikverket om att få ett ”anpassat kunskapsprov”. Detta kan ta upp till 4 veckor att få godkänt, så gör detta så fort som möjligt.

• Arbetsmaterial

Vi anpassar teoripassen efter dina behov och ger dig arbetsuppgifter att jobba med hemma.

• Elevcentralen ”Köra Bil”
    • Vårt lärarledda digitala material
    • Mycket diskussioner givetvis
  • Boka Teorihjälp

Prata med din lärare så hjälper han/hon dig att boka in Teorihjälp

• Kostnad

Du betalar 499:- för ett 40 minuters pass.

Vi har ett specialanpassat paket med teori och körlektioner att erbjuda också, hör av dig med ett telefonsamtal eller ett mejl.

Per Hallengren
    per@alvesta-trafikskola.se

Alvesta Trafikskola AB

Allbogatan 6, 342 30  ALVESTA
Kungsgatan 19, 352 31  VÄXJÖ

info@alvesta-trafikskola.se
www.alvesta-trafikskola.se

Org nr 556813-2806
Godkänd för F-skattebevis

Medlem i STR
Sveriges Trafikutbildares Riksförbund

Vägen mot ditt körkort

Så här funkar ditt Kunskapsprov

Anpassat kunskapsprov

Vill du bli kontaktad?

3 + 1 = ?

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.